Sponsorluk Departmanı

    Sponsorluk tanım olarak; kurumsal amaçlara ulaşmak için çok çeşitli alanlarda kişi veya organizasyonların para, araç-gereç ya da hizmet olarak desteklenmesi anlamına geliyor. Sponsorluk veren kurum da bu sayede markayı görünür kılma, itibar artırma, kurumsal kimlik oluşturma, sosyal sorumluluklarının bilincinde olduğunu gösterme imkanı yakalamış oluyor. Yani sonuç olarak her iki tarafın da karşılıklı çıkar iş birliği de diyebiliriz.
    Biz Marmara Üniversitesi İşletme Kulübü Sponsorluk Birimi olarak öncelikle kulübümüzle ortak ilkelere sahip, etkinliklerimize uygun iş birliği yapabileceğimiz şirketleri araştırıyoruz ve uygun olanlarla mailing aşamasına geçiyoruz. Ardından görüşme talebinde bulunup onay aldıktan sonra takım halinde görüşmelere gidiyoruz. Görüştüğümüz yetkililere kulübümüzü ve etkinliklerimizi tanıttıktan sonra nasıl bir iş birliği yapabileceğimiz hakkında fikir alış verişi yapıp ardından bunları hayata geçiriyoruz.


Bu sayfa İşletme Kulübü tarafından en son 30.11.2018 15:46:53 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM